joi, 2 mai 2013

Recrutare de mare angajament ep.2

                       Da...( nici eu nu credeam ca va exista un episod doi) revin cu episodul doi, al acestei experiente, sincera sa fiu chiar credeam ca dupa discutia avuta, tipul s-a linistit si a inteles ca nu ma intereseaza "super oferta lui". Ei bine m-am inselat, pentru ca ieri am primit din nou e-mail cu noua lui oferta care este tot cea veche, fara sa mentioneze in continuare numele companiei.
                        O sa si pun mai jos e-mailul, imi place ca incepe cu Dear Oana Maria Taut :))))):

Recuitment Agency

Dear Oana Maria Taut,



I am looking for 5 Full time Data Entry Staff. If you are interested in a job interview, please email me your CV, a recent foto & Skype ID.

Full time job - 8 hours a day - Monday to Friday.
 
Job Details 
  • Fixed salary 870 RON to 1300 RON
  • Stable job 
  • 1 year project
  • Training sessions 
  • Working from home
  • 09:00 - 18:00
Roles & Responsibilities
  • Data entry, verify data and transfer data into database
  • Research and copy and paste information
  • Develop and maintain accurate data and quality control 
  • Conduct internet research and marketing
Requirements
  • Analytical skills
  • Ability to learn and develop
  • Attention to details
  • English writing
  • Sense of organization & discipline
  • Positive attitude
                                       Trebuie sa recunosc ca fata de mailul anterior, a mai evoluat putin, adica cel putin e mai bine structurat, prezinta mai multe detalii, dar "uita" din nou un amanunt: numele companiei, si daca e vorba de o agentia de recrutare, oare nu are si aceea un nume???!!?? Intr-o lume normala, probabil ca da, in lumea acestuia, cel mai sigur nu.
                                Ce-i drept tipul este perseverent si desi in mailurile anterioare imi spunea ca a mai avut interviuri si cu altii si ca pareau mult mai simplu de lucrat cu ei, revine cu un mail in care imi spune ca are cinci pozitii libere. Perseverenta si multa inconsecventa, incep sa cred ca sunt mult prea complicata pentru oferta asta, in sensu ca analizez foarte mult, ceea ce este bine pentru mine, mai rau este pentru micii ecscroci ai internetului, care profita de cele mai multe ori de neatentia sau putina experienta a celor care cauta un loc de munca.
                                 Nu va promit, dar poate va exista si un episod 3, asta depinde de perseverenta d-lui Milles.

4 comentarii:

  1. Am primit acelasi mail azi dimineata.nu stiu ce sa cred..la mine in mail mi-a scris si numarul meu de telefon..e ciudat..

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce nu incercati sa vb cu el cel mai simplu ? Nu aveti de unde stii ce e daca nu vorbiti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trag concluzia ca nu ati citit primul episod, deja am discutat cu el....

      Ștergere
  3. Da, scuze, stiu ca ati vorbit cu el, si nu v-a spus firma. Eu ma refeream la altceva. De ce nu l-ati lasat sa zica ce are de zis, pana la capat ? Adica de ex, in ce consta aceasta munca ? Exista cumva probabilitatea sa nu fie vorba de nici o firma, ci sa fie vb doar de o persoana fizica ?
    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere