marți, 15 februarie 2011

Relaţia care strică prietenia

Citeam la adizyy pe blog despre despărţiri şi se întreba ea, de ce nu a rămas prietenă cu nici unul dintre foşti, ei bine aşa cum am zis asta chiar se întâmplă doar în filme sau în relaţiile în care nu a existat de la început prea multă pasiune de ambele părţi. Ce e şi mai interesant şi poate important de ţinut minte e faptul că, dacă ai o prietenie foarte strânsă cu un băiat/fată şi încerci să o transformi într-o relaţie... nu faci altceva decât să ucizi prietenia, în momentul în care relaţia va eşua, şi de cele mai multe ori se întâmplă asta, nu veţi reveni niciodată la stadiul iniţial de best friends.
Dacă vă înţelegeţi extraordinar ca şi prieteni, nu vă garanteză absolut deloc că veţi fi un cuplu extraordinar, nu merge aşa, nici eu nu ştiu exact de ce...probabil este una din legile nescrise ale universului.
Şi în momentul în care realizezi că a fost o greşeală, încercarea de transformare a prieteniei voastre, în acelaşi moment vei realiza că e prea târziu şi că nu mai poţi salva acea prietenie. Cel mai sănătos e să nu amesteci niciodată lucrurile pentru că rezultatul va fi unul împuţit, vorba aceea: lucrul amestecat pute.
Sigur ceea ce am spus eu aici e propria mea părere, vorbită din cele păţite, aştept părerile şi poveştile voastre despre cum aţi reuşit, dacă aţi reuşit vreodată să transformaţi o prietenie într-o relaţie de lungă durată?

2 comentarii:

  1. eu cel putin am experimentat varianta 'putina pasiune, ramane o eventuala amicitie dupa', adica nu ne scuipam daca ne vedem :D cu al meu barbat a fost invers, cred ca era de la inceput pasiune mascata in prietenie deci nu se pune ...

    Ca o completare la post-ul tau, aici chiar se aplica teoria mea cum ca nu poate exista prietenie adevarata intre un baiat si o fata, fara ca sa existe un interes de orice natura cel putin de o parte, parerea mea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevaru e, cum zicea un prieten, "tre sa-i tina hardu pe amandoi" ca altfel nu merge..

    RăspundețiȘtergere