sâmbătă, 11 mai 2013

Schimbare...schimbare unde esti tu oare?

               Da...iarasi sunt in faza aia in care am nevoie de o schimbare, bine cei mai multi imi spun ca foarte des sunt in faza in care am nevoie de asta... Ce as putea spune, doar ca asa sunt eu, nu am ce face.
                De data asta vreau o schimbare mai mare, adica nu ma multumesc sa ma tund sau sa-mi vopsesc parul intr-o culoare tipatoare(bine poate o sa fac si asta) ma gandesc sa schimb peisajul, tara, locul de munca. Nu stiu exact cum o sa se intample dar asta vreau si de cateva saptamani tot bantui pe site-urile de locuri de munca si binenteles pe http://ec.europa.eu/eures/home.jsp?lang=ro, un site foarte bun de altfel pentru cei care vor sa se fereasca de asa-zisele "firme de recrutare" si de comisionele exorbitante, ca sa nu mai vorbim de tepele aferente.  Pe site-ul asta aveti posbilitatea sa aplicati direct la angajator, va intocmiti frumos un cv european si aici va ajuta http://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae, un site care va ghideaza pas cu pas in intocmirea unui cv in format european.
                    Bine, revenind la obsesia sau mai bine zis nevoia mea de schimbare, am luat hotararea asta, sigur unii vor spune ca e bine altii vor spune ca nu e bine, ca mai bine raman in tara mea, ca de ce sa ma duc sa lucrez pentru straini..( bla bla bla) eu spun ca de experienta asta am nevoie acum si nu ma astept la nimic extraordinar sau minunat, vreau pur si simplu experienta asta indiferant de cat de aiurea, greu sau stresant va fi.
                     Pentru ca vreau sa-mi schimb locul de munca, nu pentru ca e prea stresant (desi e), sau pentru ca e monoton sau prost platit(chiar daca bifeaza toate criteriile), vreau sa-l schimb pentru ca sunt nemultumita, o nemultumire ce vine din interior si sincer nu-mi face bine.
                       Va intreb pe voi acum, cand va hotarati sa va schimbati locul de munca, cam din ce motive o faceti si cum procedati?
                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu