joi, 20 ianuarie 2011

Haine noi pentru blogul meu

Astăzi m-am hotărât că vreau altă faţă pentru blogul meu. Aşa că am adus primăvara aici pe blog un pic mai repede. Cred că acest fapt se datorează şi dezamăgirii pe care am suferit-o azi dimineaţă când am văzut că ninge...iară.
Nu am nimic cu iarna, da vreau primăvară, vară, caldură, fără haine groase, fără ger. Iarna îmi dă o stare de somnolenţă continuă, nu e anotimpu meu pur si simplu. O iarnă prelungită o tortură, de multe ori mă gândeam că ar trebui să mă mut într-o ţară unde nu există iarnă.
Fiecare are un anotimp preferat, mie cel mai mult îmi place vara, când sunt 30 de grade..soare, aaa...deja visez. Nu ştiu cum sunteţi voi dar eu la peste 30 de grade sunt în elementul meu. Vouă cum vă place? Cald sau frig?

Un comentariu:

  1. hm da asa este iarna antradevar ati creaza un sentiment de somnolentza caci pt mine primavara=reanvierea naturi la viatza si an acelas timp si a mea vara=toates ok dar si ea are partea ei parsiva de siesta :) toamna=natura se vestejeste ca o floare frumoasa dar cu toate ca ne place florile frumoase ele vor muri inevitabil si an locul lor vor creste buruieni Iarna=moartea naturi clacarea oamenilor din punct de vedere sentimental monotonie plictiseala ETC. Pt mine toamna este cel mai frumos anotimp dintrun punct de vedere romantic personal toti ar zice primavara pasarile ciripesc pomii anfloresc si dradostea e vesnica DAR santem oameni. ALIN NIHILISTU :)

    RăspundețiȘtergere