sâmbătă, 22 ianuarie 2011

leapsa cu carti


Am luat o leapşa cu cărti de la adizzy(ea a luat-o de la mihaela), pentru că mi s-au părut interesante intrebările:

1. Dacă vi s-ar propune să va scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina aceasta?

Cu siguranţă mi-aş incredinţa biografia lui Garcia Marquez, e scriitorul meu preferat, si cred că e unul dintre singurii scriitori care poate transforma chiar şi cea mai banală poveste într-o poveste captivantă. Bine nu spun ca viaţa mea ar fi banală, eu sunt de părere că nu există poveste de viaţă care să poată fi considerată banală sau neinteresantă, but that's just me.

2. Care sunt motivele pentru care i-ati incredinta lui sarcina aceasta?

Pentru modul în care a scris autobiografia: O viaţă.

3. Este sfarsitul lumii. Ce carte ati pune in capsula cosmica pentru a pastra o « urma» a umanitatii?

Aici îmi este cam greu sa mă hotărăsc, aş putea pune Război şi pace de Lev Tolstoi, sau chiarPe frontul de vest nimic nou de Erich Maria Remarque, de ce cărţi despre război? pentru ca cei ce vor urma să nu repete greşelile umanităţii.

4. Cum arata pentru dvs. pauza ideala pentru a citi o carte?

Nu trebuie să fie o pauză ideală, trebuie să fie doar o pauză, cartea pe care o citsc o va face pauza perfectă.

5. Dacă ati avea puterea de a « sterge » un personaj de roman care ar fi acesta?

Nu aş putea şterge vreun personaj, fiecare are locul lui, exact ca şi în viaţă.

6. Care sunt motivele pentru care ati scoate acest personaj?

Cum ziceam, nu există motiv pentru care să vrei să ştergi un personaj.

7. Cati kilometri ati merge pentru a gasi o carte ?

Dacă ar fi o carte pe care să mi-o doresc atât de mult, aş merge până la capătul lumii, chiar.

8. Daca ar fi posibil sa va intoarceti in trecut, ce scriitor ati vrea sa intalniti ?

Hm...probabil cu Dostoievski sau cu Asimov saur cu Mircea Eliade.

9. Care ar fi primele cuvinte care i le-ati adresa (In afara de « Buna ziua ») ?

Cred că aş fi emoţionată, deşi nu sunt emotivă, o astfel de întâlnire mi-ar da ceva fiori, aş vrea să aflu mai multe despre ei, despre cum au scris asemenea cărţi impresionante, c te ţin cu sufletul la gură.

10. Descrieti biblioteca visurilor voastre.

Întotdeauna mi-am imaginat-o ca fiind cu pereţii căptuşiţi de rafturi cu cărţi, o bibliotecă cu mai multe nivele, cu milioane de volume şi o fereastră din aceea semirotundă cu pervaz lat pe care te poţi aşeza să citeşti.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu